Modern tüketicilerin iyi görünmek istemesiyle güzellik endüstrisindeki büyüme her geçen yıl hızlanıyor. Daha geniş, daha sağlıklı bir yaşam tarzına katılan temiz ve doğal güzellik markaları, bu büyümeden en çok fayda sağlayacak.
Güzellik, değişen tüketici eğilimlerine özellikle duyarlı olan dinamik bir sektördür. Güzellik markalarının çevik kalması ve tüketicilerinin değişen beklentilerine uyum sağlaması gerekiyor.
Güzellik alanında, cilt bakımı ve renkli kozmetikler özellikle kazançlı sektörlerdir. Renkli kozmetik segmenti, sosyal medyanın ihtişamından, kendini ifade etme arzusundan ve teknolojik olarak etkinleştirilen makyaj deneyimlerinden yararlanarak, küresel olarak diğer tüm güzellik kategorilerini geride bıraktı.
Güzellik endüstrisi için ortaya çıkan trendleri ve büyüme faktörlerini açıklar. Lüks güzelliğin geleceği için bu değişikliklerin ne anlama geldiğini öğrenin. En başarılı lüks güzellik markalarının, uzun vadeli büyümeyi desteklemek için değişen tüketici tutumlarından ve teknolojik yeniliklerden yararlanmak için neler yaptığını da görebilirsiniz.
İşte modern tüketicileri kazanmak için 6 güzellik yeniliği
Lüks güzellik markalarının modern varlıklı tüketicinin kalbini ve aklını kazanmak için yeni bir yaklaşıma ihtiyacı var. Başarılı güzellik pazarlama kampanyaları, sağlık odaklı müşterilere hitap etmek için bu altı kritik trendden yararlanacaktır:
-
Sosyal medya etkileyicileriyle çalışarak keşfedilebilirliği ve arzu edilirliği artırın
-
Yeni güzellik ürünleri geliştirmek için kitle kaynak kullanımından yararlanın
-
Sektörler arası iş birliği yoluyla bütünsel bir sağlık deneyimi sunun
-
Geniş ölçekte kişiselleştirilmiş güzellik çözümleri sağlamak için dijital teknolojileri kullanın
-
Çeşitliliği kucaklayın ve cinsiyetten bağımsız olun
-
Yaşlanmayı geciktirmeyi unutun, sağlıklı yaşlanmayı düşünün.