Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu - shmyo@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu - shmyo@gelisim.edu.tr

Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik








 Mesleki Uygulama ve Yaz Stajı Hakkında




T.C. İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ 
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
 
2. SINIF MESLEKİ UYGULAMA VE YAZ DÖNEMİ STAJLARINI KURUMLARDA YÜZ YÜZE YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN BİLGİLENDİRME
 


  1. EKTE YER ALAN STAJ BAŞVURU FORMLARI BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULACAKTIR.
  2. STAJ FORMLARI EN GEÇ STAJ BAŞLANMA TARİHİNDEN 10 GÜN ÖNCE GÖNDERİLMELİDİR. AKSİ HALDE STAJ TARİHLERİ KABUL EDİLMEYECEKTİR.
  3. BAŞVURU FORMU DOLDURULURKEN KENDİNİZE VE KURUMA AİT TÜM BİLGİLERİ (ÖZELLİKLE FİRMA ONAYI ve İMZASI, ÖĞRENCİ İMZASI) TAMAMLADIĞINIZI KONTROL ETTİKTEN SONRA YAZICI YA DA TELEFON UYGULAMALARI ARACILIĞIYLA STAJ FORMUNUZU TARATIP ÖĞRENCİ MAİL (xxxxxxxxx@ogr.gelisim.edu.tr)  ADRESİNİZDEN (shmyostaj@gelisim.edu.tr) ADRESİNE MAİL  İLE GÖNDERİNİZ.
BAŞKA BİR MAİL ADRESİNDEN GÖNDERDİĞİNİZ TAKDİRDE STAJ BAŞVURU FORMUNUZ KABUL EDİLMEYECEKTİR. STAJ FORMLARI (pandemi dolayısıyla) ELDEN TESLİM ALINMAYACAKTIR.
  1. BAHAR DÖNEMİ MESLEKİ UYGULAMALAR STAJINI DÖNEM İÇİNDE YÜZ YÜZE KENDİSİNİN BULDUĞU BİR KURUMDA YAPACAK ÖĞRENCİLER İÇİN STAJ FORMUNDA STAJ TARİH ARALIKLARI BİRİNCİ GRUP (08.03.2021 - 10.04.2021) VE İKİNCİ GRUP (26.04.2021 - 29.05.2021) OLACAK ŞEKİLDE BELİRLENMİŞTİR.
(Öğrenci yukarıda belirtilen tarihler arasından isteği bir tarih aralığını seçebilir.) (Öğrenci isterse staj başlama tarihini 08.03.2021 bitiş tarihini ise 10.04.2021 olarak yazabilir ya da staj başlama tarihini 26.04.2021 bitiş tarihini 29.05.2021 olarak ayarlayabilir. Bu tarihler dışında tarih aralığı yazılmamalıdır. Vize haftası veya Final haftasına gelen hafta öğrenci izinli sayılır. İsterse shmyostaj@gelisim.edu.tr adresine mail atarak uzatma talep edebilir.) (Haftalık İş Günü Sayısı 1 GÜN ve Toplam İş Günü Sayısı 5 yapılacaktır.)
EVRAKLARIN TAMAMLANMA SÜRECİ: BİRİNCİ GRUPTA STAJA ÇIKAN ÖĞRENCİLER İÇİN BAŞVURU TARİHLERİ (12.02.2021 - 26.02.2021) DİR. İKİNCİ GRUPTA STAJA ÇIKACAK ÖĞRENCİLER İSE EVRAKLARINI  (29.03.2021-16.04.2021) TARİHİNE KADAR TAMAMLAYABİLİRLER. BU TARİHTEN SONRA GELEN BAŞVURULAR KESİNLİKLE KABUL EDİLMEYECEKTİR.
  1. MESLEKİ UYGULAMA VE YAZ STAJI BİR ARADA YAPILAMAYACAK OLUP MESLEKİ UYGULAMA STAJINI TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLER YAZ STAJI İÇİN STAJ BAŞLAMA TARİHİNDEN EN AZ 10 GÜN ÖNCE STAJ BAŞVURU İŞLEMLERİNİ TEKRAR EDEREK BAŞVURUSUNU YAPABİLİR. AYRICA MESLEKİ UYGULAMA DERSİNİ PROGRAM BAŞKANLARIYLA İLETİŞİME GEÇİP, ÖDEV, PROJE VB. OLARAK ALAN ÖĞRENCİLER YAZ STAJINI YÜZ YÜZE TAMAMLAYABİLİRLER.
 
  1. YAZ STAJINI DÖNEM İÇİ YAPMAK İÇİN SADECE 2. SINIF İKİNCİ ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ BAŞVURUDA BULUNABİLİR.
 
Ayrıntılı bilgi için:

(Şifre Sıfırlama)   https://www.youtube.com/watch?v=OoIiXHihVP0 


Ekler
(Zorunlu Yaz Staj Başvuru Formu)   https://shmyo.gelisim.edu.tr/icerik/ogrenci-form-ve-belgeler-717176
(Mesleki Uygulama Başvuru Formu) https://shmyo.gelisim.edu.tr/icerik/ogrenci-form-ve-belgeler-717176
(Yaz Staj Defteri)       https://oidb.gelisim.edu.tr/sayfa/staj
(Mesleki Uygulama Defteri)  https://shmyo.gelisim.edu.tr/icerik/ogrenci-form-ve-belgeler-717176
(Staj Sözleşmesi)   https://shmyo.gelisim.edu.tr/icerik/ogrenci-form-ve-belgeler-717176


 
DİKKAT! 
Yukarıda belirtilen kuralların eksiksiz olarak tamamlanmış olması gerekmektedir eksiklikler belirtilen tarihler içerisinde tamamlanmadığı takdirde FORMLAR İŞLEME ALINMAYACAKTIR.
 
  • Staj işlemleri için E-postalarınızı Üniversitemiz tarafından size verilen *********@ogr.gelisim.edu.tr adresinizden shmyostaj@gelisim.edu.tr adresine iletiniz ve kişisel e-posta adreslerinizi kullanmayınız.
  • E.posta adresiniz yok ise https://www.youtube.com/watch?v=OoIiXHihVP0 linkinden İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından hazırlanan videoyu izleyip öğrenci e-posta adreslerinizi alınız.
  • E-postalarınızda, adınız-soyadınız, bölümünüz, okul numaranız ve GSM numaranızın yer alması gereklidir, konu kısmında başvuru nedeninizi kısaca belirtiniz.
  • Önlisans 2. Sınıfı 2020-2021 Öğretim yılında (bu yıl) ilk defa okuyan öğrenciler yaz stajlarını 2021-2022 yeni eğitim-öğretim yılı başlangıç tarihine kadar tamamlamak durumundadır. Yeni eğitim-öğretim yılı başladıktan sonra normal öğrenim süresini tamamlayan öğrenciler stajlar için ders ücreti ödemek zorunda olacaklardır. 
  • Staj tarihlerine dikkat edilmelidir ve staj başlangıç tarihi staj sigorta girişi yapılabilmesi için staja başlamadan en az 10 gün öncesinde başvuru yapılmalıdır. (Örn. 21 Haziran 2021’ de başvuru yapılan stajın en erken staja başlama tarihi 05 Temmuz 2021 olmalıdır.)
  • Pazar günleri staja dâhil edilmemelidir.
  • Cumartesi çalışılmayan kurumlarda Cumartesi günü staja dâhil edilmemelidir.
  • Formda “Başka bir kurumda sigortası var mı?” kısmını öğrenci mutlaka işaretlemelidir.
  • Tarihler belirlenirken resmi ve dini tatiller staj gün sayısından çıkarılarak hesaplanmalıdır.
  • GÖNDERECEĞİNİZ MAİLLERİN MESAİ SAATLERİ İÇERİSİNDE OLMASINA ÖZEN GÖSTERİNİZ. MESAİ SAATLERİ (08.30-17.30) DIŞINDA GÖNDERİLEN MAİLLER DİKKATE ALINMAYACAK VE CEVAPLANMAYACAKTIR.
Pandemi sebebiyle yürütülen işlemlerde herhangi bir değişiklik olması halinde sizlere tekrar duyuru yapılacaktır. Bu nedenle shmyo.gelisim.edu.tr adresini ve OBİS duyurularınızı güncel olarak takip etmeyi unutmayınız.
 
Bilgilerinizi rica eder, sağlıklı günler ve başarılar dileriz. 
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
SHMYO STAJ KOMİSYONU