Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu - shmyo@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu - shmyo@gelisim.edu.tr


 2024-2025 Zorunlu Yaz Stajı Hakkında

2024-2025 Yaz Döneminde İstanbul İl Sağlık Müdürlüğüne Bağlı Devlet Hastanelerinde Yaz Stajı Yapacak Öğrencilerin Dikkatine!
 

  1. İstanbul İl Sağlık Müdürlüğünce Yaz Döneminde Zorunlu Yaz stajı yapması uygun görülen 1. Grupta yer alan 07.07.2025-18.08.2025 tarihleri arasında olan öğrencilerin ÖNCELİKLE (Aşağıdaki listede bu öğrencilerin bilgileri yer almaktadır lütfen kontrol ediniz. 2. Grup 20.08.2025-30.09.2025 tarihleri arasında olan öğrencilerin süreçleri çevrimiçi yürütülecektir lütfen ikinci duyuruya kadar herhangi bir işlem yapmayınız) staj kaydı için gerekli belgeleri (İSG, Tek Hekim Raporu vb.) ilgili hastaneden ya da ilgili hastanenin web sitesinden öğrenip, bu belgelerle birlikte staj yapacakları hastaneye istenilen tüm evrakları staj başlangıç tarihinden önce teslim ederek başvurularını tamamlaması gerekmektedir.

 

  1. İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı devlet hastanelerine yerleştirdiğimiz Zorunlu Yaz Stajına çıkacak olan 1. Grup (07.07.2025-18.08.2025) öğrencilerin sigorta girişleri okul tarafından yapılacak olup, 24.06.2025 Salı gününden itibaren sigorta giriş belgelerini E-devlet üzerinden kontrol edebilirler. E-devlet sisteminde sigorta giriş belgesi görünmeyen öğrenciler kurumsal öğrenci mail adresinden ftoksoy@gelisim.edu.tr adresine mail atarak sigorta giriş belgesi talep edebilirler.

 

  1. Buna bağlı olarak 1. Grup (07.07.2025-18.08.2025)  öğrencilerimizin işlemlerini tamamlayabilmesi adına (hafta içi her gün 09.00-16.30 saatleri içerisinde) bilgisayar ortamında 3 nüsha olarak hazırladıkları “Zorunlu Yaz Staj Formu” ve “Staj Sözleşmesi” ile birlikte okula gelip Program Başkanından (Program Başkanınızın okulda bulunmadığı günlerde SHMYO Staj Komisyonundan) (C Blok) ıslak imza almaları gerekmektedir. Program Başkanından (C Blok) imza aldıktan sonra SHMYO Müdürlüğü’nden (C Blok 2. Kat Sekreterliğe başvurabilirsiniz) onay alıp hastaneye Muhasebeden alınan sigorta giriş belgesi ile giderek staj formlarına imza-kaşe alınması gerekmektedir. Hastaneden imza-kaşe aldıktan sonra ise; staj formlarının bir nüshasının öğrenci işlerine bir nüshasının program başkanına ve bir nüshasının ise stajın yapılacağı hastaneye teslim edilmesi gerekmektedir.

 
*** 07.07.2025-18.08.2025 tarih aralığında yer alan tüm 2. Sınıf mezun durumunda olan öğrencilerin staj sigortaları 24 Temmuz 2025 tarihinde yapılacak olan Mezuniyet Töreni dolayısıyla bir iş günü olarak otomatik uzatılmıştır. Lütfen bu konuda uzatma talep ETMEYİNİZ. Bunun haricinde DEVAMSIZLIK YAPMAYINIZ.
 
DİKKAT! 2. Grupta (20.08.2025-30.09.2025) yer alan öğrenciler lütfen ikinci duyuruyu beklesinler. Aşağıdaki listede yer alan tüm öğrencilerimizin isimleri İl Sağlık Müdürlüğü’ne iletilmiştir. İsminiz kuruma henüz iletilmemişse; hastanenin eğitim biriminden sorumlu kişinin/kişilerin İl Sağlık Müdürlüğünün bölge sorumlularıyla iletişime geçmesini rica edebilirsiniz.
 
*Gelen staj iptal talepleri KABUL EDİLMEYECEKTİR.
*Mail yoluyla shmyostaj@gelisim.edu.tr adresine gönderilen hiçbir staj evrakı kesinlikle KABUL EDİLMEYECEKTİR.
*Staj işlemlerinizin yürütülmesi ile ilgili problem yaşarsanız Program Başkanınızdan ya da shmyostaj@gelisim.edu.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.
 
FORM VE BELGELER:

  1. Zorunlu yaz staj formu (3 nüsha) (Staj Yapılacak Kuruma, Program Başkanına ve Öğrenci İşlerine teslim edilecektir.)

  2. Staj Sözleşmesi (Tüm Devlet Hastaneleri istemektedir.)

 
Öğrenci listesini indirmek için tıklayınız.